همه چیز درباره عمده فروشی آنلاین!!!(zozatc.com)

قبل از هر چیزی اجازه دهید عمده فروشی (Wholesale)را تعریف کنیم. عمده فروشی، کسب و کار یا شغلی است که در آن مقادیر زیادی از هر نوع کالا را خریداری کرده و آن را به مشاغل دیگر و یا خرده فروش ها می فروشند.
عمده فروشی به یک نوع کسب و کار اشاره می کند که مقادیر زیادی از کالاها را مستقیما از تولید کنندگان یا توزیع کنندگان خریداری می کنند، آنها را انبار کرده و آنها را به سایر کسب و کار ها یفروشند. با توجه به سفارشات خرید با حجم زیاد، عمده فروشان معمولا قادر به خرید محصولات از تولید کنندگان با قیمت پایین هستند وقیمت خود را موقع فروش به فروشنده اضافه می کنند.

عمده فروشی آنلاین در ایران

در چند سال اخیر عمده فروشی های آنلاین جایگزین خوبی برای عمده فروشی های سنتی(بازاری) بوده اند و از استقبال بالایی در سرتاسر جهان برخوردار بوده اند. مهمترین دلیل محبوبیت عمده فروشی های انلاین تخفیف های عالی انها می باشد در عمده فروشی های سنتی شما می توانید فقط از یک نوع محصول از هر عمده فروش تهیه کنید برای مثال عمده فروشی سنتی ممکن است یا عمده فروش مواد غذایی باشد یا لوازم خانگی و یا… درکل اگر شما بخواهید چند نوع محصول مختلف راخریدار کنید بایستی هر یک را از یک عمده فروشی بخصوص آن محصول تهیه کنید. اما در عمده فروشی های آنلاین شما هر محصولی را از هر نوعی که بخواهید میتوانید سفارش دهید.
در ایران نیز عمده فروشی های آنلاین به سرعت در حال پایه گذاری و تاسیس هستند در این میان عمده فروشی و خرده فروشی زوزا عملکرد مناسبی را داشته و توانسته است نهایت رضایت مشتریان و اعتماد بالای آنها را کسب کند.
شما می توانید محصولات خود را در زوزا ثبت کرده وآنرا به خرده فروشان وخریداران معرفی کنید زوزا پل ارتباطی میان فروشنده وخریدار میباشد. شما میتونید در زوزا هم به عنوان کاربر فروشنده وهم خریدار باشید.

خدمات کارگزاری زوزا:

درخواست برگزاری مناقصه

( مناقصه عبارت است از روشی برای خرید کالا یا خدمات که تمامی پیشنهادهای رسیده در یک زمان و در حضور پیشنهاد دهندگان بررسی شده و پیشنهاد دهنده ی پایین‌ترین قیمت به عنوان برنده ی مناقصه اعلام می‌گردد )

درخواست برگزاری مزایده

(آن چه که به عنوان تعریف مُزایده ارایه می‌شود در واقع نوع خاصی از مزایده‌است که آنرا با عنوان مزایده انگلیسی یا مزایده استاندارد معرفی خواهیم کرد. اما اصولا در هر مزایده سه عنصر مزایده گذار، کالا و پیشنهاد دهنده گان وجود دارد و مزایده زمانی شکل می‌گیرد که تقاضا برای کالا یا کالاها بیشتر از مقدار موجود است و پیشنهاد دهندگان برای بدست آوردن کالا با یکدیگر رقابت می‌کنند. در هر مزایده، مزایده گذار تلاش می‌کند تا کالای خود را به بیشترین قیمت ممکن به فروش بگذارد و در مقابل، پیشنهاد دهندگان در پی تصاحب کالا با کمترین قیمت می‌باشند)

درخواست برگزاری حراجی

(تعریف حراج برخلاف تصور غالب می باشد.در واقع حراج شکلی از مزایده نیست ،در حراج ها کالا یا خدمات حراج گذار با قیمت پایین تر از قیمت معمول در بازار بصورت معین ومشخص در مدت زمان معلوم جهت فروش عرضه می شود. لازم به ذکراست دلایل حراج باید براساس منطق تجاری و شرایط قانونی قابل تعریف باشد به عبارتی دلایل منطقی وقانونی امر حراج به صورت کامل وبا جزئیات تعریف شده باشد.)

درخواست برگزاری نمایشگاه

(بتدریج بسیاری از معاملات تجاری با فاصله گرفتن از شیوه های سنتی و روی آوردن به شیوه های مدرن معاملاتی در حوزه تجارت الکترونیک در عمل منجر به استفاده گسترده از ابزار و تجهیزات فرآوری اطلاعات در فضای اینترنت را به یک نیاز اساسی تبدیل نموده که نمایشگاه های مجازی یکی از مهمترین این دست آوردها می باشد و بهمین دلیل پلتفرم تجاری Zoza برگزاری نمایشگاه های مجازی را از مهمترین اولویت های خود در عرضه سرویسهای تجاری دانسته است.)
راهنمایی کامل زوزا

هیچ دیدگاهی ثبت نشده هنوز, شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *