جادوی چیدمان و چند نمونه عکس سوپرمارکت در فضاهای کم را با چند تکنیک ساده فرا بگیرید.

یک عکس سوپرمارکت در فضای کم و نکات آن

شکل الف

در (عکس الف) چند نکته رعایت شده است که کمتر به آن دقت می­شود.

  • لبنیات به قسمت انتهای فروشگاه منتقل شده است
  • ورودی فروشگاه کالاهای نسبتا ارزان ولی پرمصرف چیده شده است
  • قفسه های به سلولهای کوچکتر تقسیم شده است
  • ارتفاع قفسه ها نسبتا کم است و در چیدمان کالا سلولها تقریبا پر شده
  • نور پردازی به اندازه کافی با توجه به تیره بودن دکور هرگز احساس تاریکی در فروشگاه حس نمیشود
  • استفاده از تمام ارتفاع دیوار

چرا در فروشگاه کوچک باید قفسه­ها را سلولی کرد ؟

شکل ب

همانطور که در (شکل ب) مشاهده می­کنید . سلولی کردن یا به عبارتی تقسیم کردن قفسه ها فضای بیشتری برای چیدن کالاها در اختیار ما قرار می­دهد.

نکته : سلولها یا به عبارت دیگر تقسیم­ها دارای ارتفاعات متفاوتی باشند. این امر باعث میشود که کالاهای با سایزهای متفاوت را در آنها قرار داد.

همانطور که در عکس هم پیداست از تمام ارتفاع دیوار استفاده شده است و این امر باعث می­شود که حجم بیشتری کالا در فروشگاه قرار داد .یک عکس سوپرمارکت که از فضای مرده استفاده بهینه کرده است. یکی از فضاهای مرده در فروشگاه ها فضای بالای پیشخوان و یخچالهای صندوقی است که میتوان با آویزان کردن سبد از سقف همانند (شکل ج) از آن فضاها هم استفاده کرد.دقت شود که کالاهای که آویزان می­شود باید در سبدهای توی قرار گیرند و یا قابلیت این را داشته باشند که خود آنها آویخته شوند.

شکل ج

مهمترین نکته در چیدمان

دقت شود که همیشه قفسه ها پر شوند . خالی بودن قفسه احساس عدم اطمینان و ناقص بودن فروشگاه را به مشتری القا می­کند،  از همه مهمتر جلوه و یا نمای فروشگاه را به شدت نازیبا و کسالت آور می­کند.

راههای دریافت اپلیکیشن آسان بسان

هایپرمارکت آنلاین سیب اپهایپرمارکت آنلاین در کافه بازارهایپرمارکت آنلاین در گوگل پلی

 

 

سوپر مارکت آنلاین آسان بسان چیست؟

امروز کرمانشاه ، فردا ایران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده هنوز, شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *